איך לבצע מחקר מילות מפתח מקצועי לקידום ממומן?

אחת הפעולות הבסיסיות ביותר שאנחנו צריכים לעשות כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו באופן ממומן בגוגל היא לבחור באילו מילות מפתח נבחר לקדם אותו. ביצוע מחקר מילות מפתח מקצועי לקידום ממומן דורש מאתנו לגלות חוכמה ותחכום – כאשר הסוד הוא לבחור מילות מפתח שהתחרות עליהן לא גבוה מדי מצד אחד (בשביל שלא נשלם על הקליק על המודעה שלנו הרבה) ומצד שני שיש עליהן מספיק חיפושים בשביל להביא לנו נפח עבודה טוב.

מה זה מחקר מילות מפתח?

מחקר מילות מפתח בקידום ממומן בגוגל, הוא למעשה מחקר, בו מקדם האתרים מחפש ביטויים או מילים שתחתם יוקדם האתר שלהם במודעות גוגל. בחירת מילות המפתח היא לא תמיד דבר פשוט. שיטת הפרסום בגוגל אדס פועלת כך שככל שהמילה מחופשת יותר כך המחיר של ההופעה בה יהיה גבוה יותר. מקדם האתרים צריך מצד אחד לבחור מילים שהחיפוש שלהן הוא לא יקר מאוד (כלומר שהן לא בביקוש שיא) ומצד שני שהחיפוש שלהן יביא לעסק שלנו הרבה עבודה.

למה מחקר מילות המפתח חשוב לקידום הממומן של העסק שלכם?

מחקר מילות המפתח חשוב לקידום הממומן של העסק שלכם כי הוא יקבע האם הקמפיין השיווקי יהיה מוצלח או לא וגם מה יהיה התקציב של קמפיין זה. קודם כל עלינו להחליט מה התקציב שיש לנו לקניית שטחי פרסום בגוגל. לאחר שקבענו את התקציב אנחנו צריכים לבחור מילים שיתאימו לעיסוק ולשירות שאנחנו מציעים וגם לתקציב שלנו.

למה חשוב לשים לב בביצוע מחקר מילות מפתח?

בעת ביצוע של מחקר מילות מפתח תמיד כדאי להתמקד בבחירה במילים שהן ביטוי זנב ארוך. לדוגמא, אם העסק שלנו הוא עסק של הובלות כדאי לנו לבחור ביטויים כמו:

  • הובלת דירות קטנות לסטודנטים במרכז
  • הובלת משרדים לעורכי דין ברמת גן
  • הובלת בית לזוגות צעירים
  • חברת הובלות בהוד השרון להובלות קטנות

ביטויים אלו הם אמנם ביטויים ספציפיים מאוד, אבל התחרות עליהם קטנה יותר. סביר מאוד להניח שמי שיקליד את הביטויים האלה בגוגל יהיה יותר מעוניין בסוג השירות שאנחנו מציעים מאשר מי שיקליד ביטוי כמו חברת הובלות או מובילים – שלא בטוח שהוא מחפש את סוג השירות ומיקום השירות שאנחנו מציעים כעסק.

בסופו של דבר, הסוד להצלחה של קידום ממומן (ובמידה רבה גם של קידום אורגני) הוא בחירה חכמה של מילות חיפוש. מקדם אתרים מקצועי ידע לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק שיאפשר לו לבחור מילות מפתח שידגישו את היתרונות של העסק שלנו ויחסכו לנו כסף על הפרסום בגוגל לאורך זמן. חשוב להכיר למקדם האתרים את העסק שלנו כך שהוא ידע איזה שירותים או מוצרים אנחנו מציעים ואיפה בדיוק בארץ אנחנו מציעים אותם.

מחקר מילות מפתח

תוכן עניינים

לעסק שלך מגיע הטבה משתלמת!
1,500 ₪ מתנה לתקציב הפרסום בגוגל
ההטבה היא לחשבונות חדשים בלבד, לאחר הוצאות פרסום של 1,500 ₪