קידום ביוטיוב – מי צריך את זה?

יוטיוב היא אחת מהרשתות החברתיות הכי חשובות שיש. יוטיוב בעיקרה היא רשת חברתית של סרטונים אליה ניתן לעלות סרטונים בחינם או בתשלום – והצפייה בהם ברוב המקרים היא בחינם עבור כלל הגולשים. הרבה מאוד עסקים גילו את האפשרויות הרבות שטמונות בפרסום העסק שלהם ברשת זו על ידי יוטיוב ממומן או אורגני.

לאיזה עסקים יכול להתאים להקים ערוץ ביוטיוב?

עסקים שפרסום ביוטיוב יכול להתאים להם יכולים להיות עסקים במגוון תחומים מעסקים בתחום הקוסמטיקה ועד עסקים בתחום של חוגים לילדים או למבוגרים. בין אם אנחנו מאמני כושר פרטיים או שפיים פרטיים בעלי קייטרינג – פרסום ברשת חברתית כמו יוטיוב – יכול רק להועיל להם. חשוב להתאים את הסרטונים שאנחנו מעלים לרשת זו לקהל היעד שאנחנו רוצים למשוך לעסק שלנו.

קידום אורגני ביוטיוב – מה זה כולל?

קידום אורגני ביוטיוב כולל מתן תשומת לב לנושאים כמו בחירה נכונה של מילות מפתח, מחקר אודות המתחרים וגם שיתוף של הסרטונים ברשתות חברתיות אחרות. אחד הדברים שהכי חשוב לעשות כאשר אנחנו מקדמים את העסק שלנו, אנחנו צריכים לשים לב במיוחד לבחירה של מילות המפתח שלנו ושל מחקר מילות המפתח לסרטונים שלנו.

קידום ממומן ביוטיוב – במה זה כרוך?

קידום ממומן ביוטיוב כרוך בהקמה של אתר עם מינויים. כאשר אנחנו רוצים לקדם את העסק שלנו באופן שיביא הרבה לקוחות לא תמיד יש לנו זמן להשקיע בקידום אורגני. קידום ממומן משיג תוצאות בשטח מהר יותר מאשר קידום אורגני ולעיתים שווה יותר להשקיע בו. ניתן גם לשלב בין קידום אורגני ובין קידום ממומן ביוטיוב – כך שאיכות הקידום תהיה גבוה יותר ותביא לנו לאורך זמן יותר לקוחות חדשים לעסק.

בסופו של דבר, אנחנו צריכים לשווק את העסק שלנו אנחנו צריכים לעשות זאת באופן יצירתי וממוקד באותו הזמן. אנחנו צריכים לקדם את האתר שלנו גם ברשתות חברתיות כמו יוטיוב, פייסבוק, אינסטרגם וטיק טוק וגם במנוע החיפוש של גוגל. ככל שנקדם את האתר שלנו ביותר אפיקים – כך איכות הקידום שלנו תהיה טובה יותר ותביא לנו יותר תוצאות בדמות יותר לקוחות שיפנו לעסק שלנו.

לסיכום,

חשוב שקידום העסק שלנו יהיה תואם לאופי העסק ולתדמית שאנחנו רוצים ליצור לו. אם העסק שלנו הוא עסק שפונה בעיקר לילדים – אנחנו צריכים שהסרטונים שאנחנו מעלים ליוטיוב יתאימו לקהל יעד ולא יכללו תכנים אלימים או מיניים מדי. גם בקידום ביוטיוב ממש כמו בקידום בגוגל חשוב להימנע מהוצאת דיבה, מהטעיה או להבדיל מהעתקה של תכנים או פרסום של תכנים שאין לנו זכויות יוצרים עליהם. אם נפרסם תוכן לא מותאם או לא נכון – אנחנו עלולים להיות חשופים לתביעות שונות של זכויות יוצרים או לתביעות דיבה בבתי המשפט בארץ ובכלל בעולם.

קידום ביוטיוב

תוכן עניינים

לעסק שלך מגיע הטבה משתלמת!
1,500 ₪ מתנה לתקציב הפרסום בגוגל
ההטבה היא לחשבונות חדשים בלבד, לאחר הוצאות פרסום של 1,500 ₪