איך לבצע אופטימיזציה לקמפיין ממומן בגוגל?

אופטימיזציה לקמפיין, במילים “פשוטות” יותר משמע מיטוב או שיפור הקמפיין הקיים על מנת להפיק ביצועים טובים יותר. כל קמפיין של גוגל ניתן לשיפור ואף רצוי לעשות זאת בתדירות גבוהה יחסית על מנת למקד את הקמפיין ולמקסם את הפוטנציאל שלו. אז איך מבצעים אופטימיזציה? הכל במאמר הבא

אופטימיזציה, כמו שאמרנו זה בעצם מיטוב הקמפיין. שאנחנו בונים לראשונה קמפיין ממומן אנחנו מסתמכים הרבה על מחקר מילות מפתח מקדים שביצענו, על עמוד נחיתה שהכנו מראש, מודעות שכתבנו וכו’.

במהלך תקופת הקמפיין אנחנו יכולים להבין יותר לעומק האם הדברים האלה שהכנו כחלק מהקמת הקמפיין אכן “עבדו” לנו או שמא צריך לשנותם לאורך התהליך.

על איזה מקטעים בקמפיין ניתן לבצע אופטימיזציה?

ספויילר… כמעט על הכל

אופטימיזציה למילות מפתח

מילות המפתח הם החלק בראשון והעיקרו בו מבצעים את האופטימיזציה. שמגדירים את מילות המפתח לא תמיד לוקחים בחשבון ביטויים שלא היינו רוצים שיהיו חלק מהקמפיין שלנו ולכן ההמלצה היא להתחיל דווקא במילות מפתח – ככה נמקד את הקמפיין עוד יותר ונמנע קליקים לא רלוונטיים על ביטויים לא חשובים. לדוגמה, אם אני מציע שירותי שיווק דיגיטלי והחלטתי להשתמש בהתאמה לביטוי, אני כנראה ירצה להתעלם מביטויים כמו “קורס שיווק דיגיטלי” כי זה לא מה שאני מוכר.

לכן, ההמלצה היא להתחיל דווקא עם מילות המפתח שלכם ולבצע את האופטימיזציה הראשונית להם. אתם לא תמאינו כמה זה יכול לשפר את הקמפיין שלכם.

אופטימיזציה לעמוד הנחיתה

הרבה פעמים עמוד הנחיתה שאליו אנחנו מפנים את הגולשים שלנו, לא תמיד תואם את הציפיות של הגולש או שהם פשוט לא מספיק “מוכרים”. את הנתון האם עמוד הנחיתה שלנו עושה את העבודה, נוכל לזהות לפי אחוז ההמרה. במידה ואחוזי ההמרה שלכם נמוכים (מתחת ל-2%) אתם צריכים להתחיל לדאוג לעמוד הנחיתה שלכם. אז מה אפשר לעשות בעמוד הנחיתה?

  1. שינוי בעיצוב – לפעמים עיצוב עמוד הנחיתה לא מספיק מזמין ולכן גורם לאנשים לנטוש את העמוד.
  2. המלל לא מכירתי מספיק – הרבה פעמים אנחנו נוטים “למכור את עצמנו” בעמוד הנחיתה. נסו אחרת, למכור את את התועלת של הלקוח מהמוצר או השירות שלכם, את הערך שהוא הולך להפיק ממנו. אתם תודו לי אחר כך.
  3. הוספת מידע תומך – במידה ואין לכם בעמוד הנחיתה המלצות, סרטונים, מידע התומך במוצר או השירות שלכם – זה הזמן להוסיף

אופטימיזציה למכשירים

נכון להיום, רוב הגולשים לאתר שלנו מגיעים מהטלפון הנייד ולכן הרבה פעמים נרצה להגדיל את העלות לקליק לאנשים מטלפונים ניידים. במקרים מסוימים אפילו מומלץ להגביל את הגישה לקמפיין דרך טאבלטים ולעיתים גם להקטין את הצעת המחיר שלנו ממחשבים. הכל כמובן תלוי בנתונים שאנחנו צוברים לאורך הזמן.  מומלץ לבצע אופטימיזציה למכשירים ברגע שהקמפיין מגיע לכמות של 1000 קליקים ויש לנו לפחות 50 או 100 המרות.

אופטימיזציה למיקומים גיאוגרפיים

גם למיקומים הגיאוגרפיים אפשר לבצע אופטימיזציה ובכך להחריג איזורים מסוימים בארץ שיחס ההמרה שלהם נמוך וכדומה. גם במקרה הזה, בדומה לאופטימיזציה של  המכשירים, מומלץ לעשות את זה כשיש לנו מספיק נתונים כדי להבין מה עובד לנו יותר ומה עובד לנו פחות.

למה כדאי לקחת מומחה לקידום ממומן?

אז כן, אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם והכל טוב ויפה, אבל אם יש לכם מישהו שמנהל לכם את הקמפיין הוא יכול לדאוג לעשות את זה עבורכם, עם ניסיון רב שנים ומקצועיות ככה שיהפכו את הקמפיין שלכם להרבה יותר אפקטיבי ויעיל. תחשבו על כמות הכסף שאתם יכולים לחסוך על קליקים לא רלוונטיים ועל לקוחות לא רלוונטיים שמגיעים דרך הקמפיין.

מנהל קמפיינים יעשה את כל הבדיקות עבורכם ותאמינו לי, זה שווה הרבה יותר מתקציב הפרסום שמשלמים לו במהלך החודש.

אם אתם מחפשים מנהל קמפיין בגוגל שינהל עבורכם את הקמפיין, אתם נמצאים במקום הנכון. אנחנו מבטיחים לכם מעבר מקיף על הקמפיין, במטרה לייעל את הקמפיין ולמקסם את הביצועים שלו לאורך זמן.

דברו איתנו

תוכן עניינים

לעסק שלך מגיע הטבה משתלמת!
1,500 ₪ מתנה לתקציב הפרסום בגוגל
ההטבה היא לחשבונות חדשים בלבד, לאחר הוצאות פרסום של 1,500 ₪