איך לתת יותר נפח למודעות שלכם בגוגל

התחלתם קמפיין ממומן בגוגל? מעולה, אבל אתם לא לבד. ביחד איתכם יש עוד הרבה מפרסמים על אותה מילת מפתח. אז איך בכל זאת נצליח להתבלט ולתפוס את עין הלקוחות הפוטנציאליים שלנו? תוספי מודעות. איך עושים את זה? הכל בכתבה הבאה.

תוספי מודעות הם כל מיני תוספים שאפשר להוסיף למודעה שלכם בגוגל שגורמת לה להיות בולטת יותר מזו של המתחרים. ישנם מגוון תוספי מודעות שחשוב לדבר עליהן.

תוסף שיחה

תוסף שיחה הוא תוסף מעולה שבעצם מוסיף את מספר הטלפון שלכם, לא על חשבון הטקסט של המודעה, לצד כתובת האתר. התוסף מאפשר לאנשים ליצור איתכם קשר עוד לפני שהם בכלל נכנסו לאתר שלכם ושמעו מה ההצעה שלכם.

מניסיון, התוסף הזה יעיל מאוד עבור אנשי מקצוע ואנשים שהמטרה המרכזית של הגולש היא פנייה מיידית, אך בלי שום קשר, הוא מומלץ מאוד ולא בא על חשבון תוספים אחרים ולכן כדאי מאוד להוסיף אותו.

תוסף יתרונות מרכזיים

תוסף יתרונות מרכזיים מאריך לכם את הטקסט של המודעה עם 4 יתרונות מרכזיים שחשוב להדגיש על השירות שלכם. כאן זה המקום שלכם לציין מהם היתרונות המרכזיים שלכם או של השירות שלכם ולתת את הסיבה המרכזית שבגינה כדאי לגולש לפנות דווקא אליכם על פני המתחרים.

התוסף הזה מוסיף עוד נפח למודעה שלכם וככה בעצם ניתן להבליט אותה.

תוסף Sitelink

תוספי קישורים מאפשרים לכם להוסיף קישורים לשירותים או מוצרים נוספים שלכם בתוך המודעה הנוכחית, גם אם לאו דווקא זה מתקשר לאותו המוצר או השירות אותו חיפש הלקוח. לדוגמה, אם הלקוח חיפש שירות של בניית אתרים, אתם יכולים להציג לו שירותים נוספים של קידום ממומן בגוגל, או קידום אורגני וזה עלול להשפיע על ההחלטה שלו, במידה והוא רוצה את כל השירותים שלו תחת קורת גג אחת.

תוסף תמונה

עוד אופציה להבליט את המודעה, אבל בצורה הכי טובה אולי לדעתי היא באמצעות תמונה. תמונה מבליטה באופן משמעותי את המודעה שלכם על פני המודעה של המתחרים ונותנת גם נפח, גם “תוספת את העין”. בקיצור, מומלץ מאוד.

את התמונה יש להעלות בצורת ריבוע על מנת שהיא תישב כמו שצריך ולא תיחתך.

הדעה שלנו על תוספים

תוספים זה MUST כשמדובר על קידום ממומן בגוגל. זה מאפשר לכם להציג את המודעה שלכם בגוגל בשטח נדל”ן גדול יותר, בולט יותר וזה לא משהו שיגבה מאיתנו תקציב נוסף, אז אל תוותרו על זה.

חשוב מאוד להמשיך ולקחת בחשבון את כל הנושא של ניהול קמפיין ממומן בגוגל על מנת להיות ממוקדים ומדויקים ולא לשלם כסף על קליקים לא רלוונטיים ולכן יש לפעול בהתאם להנחיות ולמדריכים המקצועיים ברשת.

אם אתם מחפשים חברה שתנהל לכם את הקמפיין, הגעתם למקום הנכון. אנחנו מנהלים קמפיינים בכל התקציבים בעלות של 1,200 ש”ח בלבד! רוצים לשמוע פרטים נוספים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

לעסק שלך מגיע הטבה משתלמת!
1,500 ₪ מתנה לתקציב הפרסום בגוגל
ההטבה היא לחשבונות חדשים בלבד, לאחר הוצאות פרסום של 1,500 ₪