פרסום באינטרנט – מה חשוב לדעת לפני שמתחילים?

בעולם של ימינו, האינטרנט הפך למרכיב משמעותי בחיים עבור רבים מאיתנו. באינטרנט אנחנו שומרים על קשר עם חברים, מתעדכנים בחדשות ובמתרחש ברחבי העולם, צוברים ידע ונהנים מתחומי עניין חדשים וכמובן – מוצאים אנשי מקצוע, מסעדות ורופאים שיסייעו לנו בכל הנדרש. ולכן, זה לא ממש מפתיע שכיום האינטרנט הפך לפלטפורמה השיווקית אולי הפופולארית ביותר שקיימת כיום למיתוג בתי העסק, הפצת הבשורה ולבסוף – מציאת הלקוחות.

בסופו של דבר, בית עסק איכותי ככל שיהיה, פשוט לא יעמוד על רגליו במידה והלקוחות הפוטנציאלים לא ידעו שהוא שם. 

מהו קידום ממומן?

קידום ממומן היא ללא ספק אחד הצעדים המשמעותיים ביותר איתם חשוב להתחיל בעת עבודה של שיווק בית העסק באינטרנט. קידום ממומן הוא שירות שגוגל מספקת בעבור תשלום, בו מעניקה אפשרות להעלות את הלינק לבית העסק לראשית רשומת תוצאות החיפוש. קידום ממומן מתבצע דרך הפלטפורמה של גוגל, גוגל אדס, אשר באמצעותה ניתן ליצור מודעות שיופיעו במנוע החיפוש. אחד המודלים המרכזיים של פרסום ממומן בגוגל הוא PPC, בו המפרסם משלם על המודעה רק לפי כמות ההקלקות עליה. אסטרטגיות נוספות הן CPA – תשלום על פי המרה, פעולת רכישה שמביאה הכנסות לעסק, CPM – מחיר לפי חשיפה ועוד. 

איך מקימים קמפיין?

הקמה של קמפיין היא לא יותר מידי מורכבת ובשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם את התהליך השלם. ראשית, יהיה עליכם להקים חשבון בגוגל אדס ובו קמפיין שתחתיו יועלו המודעות שירוצו ביום בו תפעילו את הקמפיין. לאחר מכן, תידרשו להגדיר את התקציב לקמפיין, אשר לפיו תוכלו להעניק לגוגל את הצעת מחיר שהייתם מוכנים להשקיע לטובת קידום האתר שלכם במילת מפתח. בשלב הזה תוכלו להגדיר את קהל היעד של הקמפיין שלכם באמצעות מגוון פרמטרים בינהם תחומי עניין, שפה, תחומי עניין ודמוגרפיה. בשלב השלישי תידרשו לבחור את אסטרטגיית הפרסום המתאימה לכם – CPA, PPC, CPM, ROAS, CPC ועוד.

עכשיו כשבנינו את התשתית העיקרית שנדרשת לפרויקט הקידום שלנו, הגיע הזמן לבצע מחקר מילות מפתח. עבודה של מחקר מילות מפתח מאפשרת למפות את תרבות הגלישה סביב תחום העיסוק של בית העסק ולמצוא את מילות המפתח, אותן מילות חיפוש בהן הגולשים מחפשים בתי עסק הדומים לכם. וזהו, עכשיו כל מה שנדרש הוא פשוט ליצור את המודעה. חשוב שהמודעה שלכם תהיה מנוסחת ברמה גבוהה ותהנה מגרפיקה איכותית וכשזו מוכנה – תוכלו להעלות אותה לאוויר. כמובן שכל קמפיין קידום מקודם בגוגל דורש אופטימיזציה שכוללת מעקב אחרי ההישגים של הקמפיין והתאמה של הגדרות הקמפיין בשביל להגיע לתוצאות מקסימליות. 

האם אני יכול לבצע קידום ממומן לעסק שלי בעצמי?

עקרונית, כל אחד שמעוניין בכך יכול לבצע עבודת קידום ממומן לבית העסק שלו. הידע נגיש לכולם באינטרנט והאמת היא שכל מה שאתם זקוקים לו בשביל לקדם את בית העסק שלכם נמצא ממש במרחק לחיצת כפתור. עם זאת, זה לא באמת כזה פשוט כמו שזה נשמע. עבודת קידום איכותית דורשת זמן, השקעה ומשאבים כמו כותב תוכן מקצועי, גראפיקאי ובונה אתרים מיומן. ולכן, אנשים רבים שמעוניינים להקים בית עסק ולקדם את עצמם באמצעות מודעה בגוגל נעזרים לא פעם באנשי מקצוע שמקורבים לתחום. בהצלחה!

תוכן עניינים

לעסק שלך מגיע הטבה משתלמת!
1,500 ₪ מתנה לתקציב הפרסום בגוגל
ההטבה היא לחשבונות חדשים בלבד, לאחר הוצאות פרסום של 1,500 ₪