מהו CTR בקידום ממומן ואיך לשפר אותו?

המונח המקצועי בקידום אתרים ממומן CTR- מציין את אחוז ההמרה שבין התשלום על הקליק על המודעה הממומנת בגוגל ובין אחוז הלקוחות שאכן מקליקים על המודעה ובסופו של דבר רוכשים מוצר או שירות שפרסמנו בה. ה- CTR, חשוב כי הוא האינדיקציה שלנו לרמת היעילות והאפקטיביות של קמפיין הפרסום שלנו במילות מפתח שונות בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת באינטרנט כמו פייסבוק או אינסטגרם למשל.

מה זה בעצם CTR? ואיך אפשר לשפר אותו?

CTR, כאמור זה אחוז הרווח שאנחנו עושים בהפרש שבין ההקלקות על המודעה שלנו והמחיר לקליק בודד לעומת כמות המכירות שלנו כתוצאה מכך. אם אנחנו רוצים לשפר את ה- CTR של קמפיין הפרסום הממומן שלנו הדבר הבסיסי הכי חשוב שאנחנו יכולים לעשות זה מחקר אודות השוק ואודות קהל היעד של הלקוחות אליו אנחנו פונים. מחקר אודות קהל היעד שלנו הוא צעד בסיסי בשביל שקמפיין הפרסום שלנו יצליח.

מה הקשר בין שיפור ה- CTR בקידום הממומן לאתר שלנו ובחירת מילות המפתח?

קיים קשר ישיר בין שיפור ה- CTR בקמפיין הפרסום הממומן לאתר שלנו ובין בחירת מילות המפתח לקמפיין זה. כאשר אנחנו בוחרים מילות מפתח בהם נרצה לקדם באופן ממומן את האתר שלנו, יש חשיבות רבה למידת התחרות ולמחיר של קידום במילים אלו פר כל קליק על המודעה שלנו. הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות זה לבחור מילים שהתחרות עליהן והמחיר שלהן הוא בינוני – כלומר יש להן היקף חיפוש גדול מאוד אך הן לא הכי יקרות בשוק. כדאי גם לבחור לקדם את האתר שלנו בביטוי זנב ארוך ולא בביטויים כלליים מדי.

למה חשוב לשים לב לבחירת התוכן במודעה שלנו?

חלק חשוב נוסף במודעת קידום ממומן שיכול להשפיע על אחוזי ה- CTR, של המודעה הוא התוכן שיש במודעה שלנו. מתן תשומת לב לתוכן שיש במודעה שלנו יכול לאפשר לנו לשדרג את איכות התוכן ולהפוך אותו לטוב יותר. חשוב שנשים לב שאיכות התוכן במודעה שלנו מדויקת ושהיא מלאה בפרטים נכונים. אסור לנו להטעות במודעה את הגולשים וחשוב שנכתוב בה רק מידע שאנחנו יכולים להתחייב אליו ושנוכל לעמוד בו בביטחון. 

בסופו של דבר, בשביל שקמפיין הפרסום הממומן של העסק שלנו יעבוד ואחוז ה- CTR שלו יהיה בעל המרה גבוה, כדאי לנו לשכור מקדם אתרים איכותי שיהיה אחראי עליו בשבילנו. מקדם אתרים מקצועי שתחום המומחיות שלו הוא קידום ממומן ידע לסייע לנו לקדם באופן חכם ומשתלם יותר את האתר שלנו. אם נדע לסמוך על מקדם האתרים השירות שהוא ייתן לנו יאפשר לנו להגדיל את כמות המכירות של השירות או המוצרים העסקיים שלנו כך שאחוזי הרווח החודשיים והשנתיים שלנו יגדלו בהתאם. 

קראו עוד:

יחס הקלקה על מודעה

תוכן עניינים

לעסק שלך מגיע הטבה משתלמת!
1,500 ₪ מתנה לתקציב הפרסום בגוגל
ההטבה היא לחשבונות חדשים בלבד, לאחר הוצאות פרסום של 1,500 ₪